De KoolStuff Concept Store biedt gevestigde & opkomende labels, webshops, designers en kunstenaars een fysiek platform voor hun producten die met hart en ziel gemaakt of ingekocht zijn. En die net even andersdananders zijn, net als het bijzonder winkelgebied waarin de winkel gevestigd is. De ruimte, organisatie, verkoop en personeel worden voor een vast maandelijks bedrag door ons verzorgd. Ook de promotie nemen wij uit handen, waarbij we beschikken over een breed landelijk- en regionaal media- en relatie netwerk, opgebouwd in ruim twintig jaar door het organiseren van beurzen en lifestyle fairs. Daarin ligt onze kracht.
Heb je interesse, vragen of ideeën? Neem dan contact op, wissel eens vrijblijvend met ons van gedachten en maak ons nieuwsgierig!
Wat leuk, dat je mogelijk interesse hebt om ruimte te huren bij KoolStuff!
Neem contact op, dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Er zijn zeker voordelen om te kiezen voor een concept store:
Jij
- Volgt 24/7 via jouw eigen account verkoop en voorraad
- Genereert extra omzet en bereikt nieuwe klanten
- Vergroot de naamsbekendheid
- Krijgt input over de beleving van jouw product
- Profiteert van een uitgebreide marketingcampagne via media contacten die wij in
twintig jaar hebben opgebouwd: o.a. adverteren in de media, free publicity, social
media, onze website, nieuwsbrieven en flyers
- Informeert ons over jouw producten en voorziet indien nodig in verkooptools, want
hoe meer we kunnen vertellen, hoe beter we verkopen
- Bent zelf verantwoordelijk voor de BTW aangifte, omdat de producten van jou
zijn, totdat ze verkocht worden aan de consumenten. Het zijn dus nooit onze
producten, noch onze verkoop omzet
Wij
- Verkopen professioneel én met plezier jouw producten
- Verpakken de aankopen aantrekkelijk
- Voorzien in pintransactiekosten en voorraadbeheer
- Stylen jouw presentatie diverse malen per dag en maken schoon
- Houden zelf én via beveiligingscamera’s een oogje op jouw producten
- Zorgen voor promotie en zijn jouw visitekaartje op afstand
- Handelen de financiën netjes af wat voor jou 24/7 inzichtelijk is via jouw account
- Voorzien jou van informatie over ons: we zijn elkaars ambassadeur
We bieden een eerste contract aan van minimaal drie maanden. Daarna is de huur per kalendermaand opzegbaar. De huur van de winkelruimte factureren wij via een automatisch factureringssysteem voorafgaand aan iedere maand. De verkopen en voorraadstand kan jij 24/7 volgen met jouw eigen inlogcode en we maken de omzet via een creditfactuur in zijn geheel over in de 1e week van de nieuwe maand. De eerste drie maanden is er géén commissie verschuldigd, daarna bedraagt deze 10%.
Heb je interesse om ruimte te huren dan stellen we een huurcontract op, waarin alles duidelijk vermeld is. Heb je een vraag waarop je het antwoord niet kunt vinden dan horen we het graag. We staan om de korte lijnen en de goede communicatie bekend. En wat we niet weten, zoeken we uit, zodat je nooit om een antwoord verlegen zit. Uiteraard ben je ook altijd van harte welkom om ‘live’ kennis te maken in de winkel en vrijblijvend van gedachten te wisselen. Wij hopen op een leuke samenwerking, nu of in de toekomst!