De KoolStuff Concept Store biedt gevestigde & opkomende labels, webshops, designers en kunstenaars een fysiek platform voor hun producten die met hart en ziel gemaakt zijn. De ruimte, organisatie, verkoop en personeel worden voor een vast maandelijks bedrag door ons verzorgd. Ook de promotie nemen wij uit handen, waarbij we beschikken over een breed landelijk- en regionaal media- en relatie netwerk, opgebouwd in twintig jaar door het organiseren van beurzen en lifestyle fairs. Daarin ligt onze kracht.

We hebben de wens om maandelijks tijdens openingsuren of na sluitingstijd activiteiten te organiseren als demonstraties, workshops, proeverijen, lezingen, besloten bijeenkomsten, VIP shopping, live muziek, staat een opkomend label als ‘hotspot’ centraal of is er een expositie. Dus heb je interesse, vragen of ideeën? Neem dan contact op, wissel eens vrijblijvend met ons van gedachten en maak ons nieuwsgierig!

Ook iets voor jou?

Wat leuk, dat je mogelijk interesse hebt om ruimte te huren bij KoolStuff!
Neem contact op, dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Er zijn zeker voordelen om te kiezen voor een concept store:

Jij
- Genereert extra omzet
- Bereikt nieuwe klanten
- Vergroot de naamsbekendheid
- Krijgt input over de beleving van jouw product
- Profiteert van een uitgebreide marketingcampagne via media contacten die wij in
   twintig 
jaar hebben opgebouwd: o.a. adverteren in de media, free publicity, social
   media, onze 
website, nieuwsbrieven en flyers
- Informeert ons over jouw producten en voorziet indien nodig in verkooptools, want
   hoe meer we kunnen vertellen, hoe beter we
verkopen
- Bent zelf verantwoordelijk voor de BTW aangifte, omdat de producten van jou
   zijn, 
totdat ze verkocht worden aan de consumenten. Het zijn dus nooit onze
   producten, noch 
onze verkoop omzet

Wij
- Verkopen professioneel én met plezier jouw producten
- Verpakken de aankopen aantrekkelijk
-  Voorzien in pintransactiekosten en voorraadbeheer

- Stylen jouw presentatie diverse malen per dag en maken schoon
- Houden zelf én via beveiligingscamera’s een oogje op jouw producten
- Zorgen voor promotie en zijn jouw visitekaartje op afstand 
- Handelen de financiën netjes af
- Voorzien jou van informatie over ons: we zijn elkaars ambassadeur

Huur

We bieden een eerste contract aan van minimaal drie maanden. Daarna is de huur per kalendermaand opzegbaar. De huur van de winkelruimte factureren wij via een automatisch factureringssysteem voorafgaand aan iedere maand. De verkopen en voorraadstand kan jij 24/7 volgen met jouw eigen inlogcode en we maken de omzet via een creditfactuur in zijn geheel over in de 1e week van de nieuwe maand. De eerste drie maanden is er géén commissie verschuldigd, daarna bedraagt deze 10%.

 Meer informatie

Heb je interesse om ruimte te huren dan stellen we een huurcontract op, waarin alles duidelijk vermeld is. Heb je een vraag waarop je het antwoord niet kunt vinden dan horen we het graag. We staan om de korte lijnen en de goede communicatie bekend. En wat we niet weten, zoeken we uit, zodat je nooit om een antwoord verlegen zit. Uiteraard ben je ook altijd van harte welkom om ‘live’ kennis te maken in de winkel en vrijblijvend van gedachten te wisselen. Wij hopen op een leuke samenwerking, nu of in de toekomst!